Ενημέρωση επι της διαδικασίας εγγραφής των επιτυχόντων μετεγγραφή για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021

Ημερομηνία Ανακοίνωσης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Σύμφωνα με την  υπ' αριθ. 167036/Ζ1/8.12.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  διαβιβάστηκαν  οι ονομαστικοί πίνακες των αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους 2020-2021,  καθώς και οδηγίες  σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών  των επιτυχόντων μετεγγραφή/μετακίνηση για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών, τα οποία οι αιτούντες δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν, προκειμένου να ελεγχθούν στα Τμήματα υποδοχής.

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αποστολή αίτησης διαγραφής από το Τμήμα Προέλευσης (Κοζάνη).

Ως εκ τούτου, από τις 11 έως  15 Δεκεμβρίου 2020 οι επιτυχόντες μετεγγραφή/μετακίνηση θα πρέπει να αποστείλουν  σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο pdf) στο email secretary@chemeng.upatras.gr τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βάσει των μοριοδοτούμενων κριτηρίων που δήλωσαν στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Επιπρόσθετα,   το ίδιο χρονικό διάστημα μπορούν  να εισέλθουν  στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος  http://eggrafes.upatras.gr  προκειμένου να συμπληρώσουν τα παρακάτω στοιχεία και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf, τα οποία είναι:

·     Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
·     Πιστοποιητικό γέννησης
·     Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί  άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
·     Μία (1) φωτογραφία τύπου ταυτότητας

Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.

Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω ελέγχου και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης η Γραμματεία οριστικοποιεί  την αίτηση, εγκρίνει  την εγγραφή και προβαίνει  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων, χωρίς τη σχετική εκτύπωση.

 

Η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, για την αποφυγή της δια ζώσης συνεργασίας των φοιτητών με τις Γραμματείες των Τμημάτων εισαγωγής τους.

Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα στέλνονται από το Τμήμα Δικτύων, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των "UPnet ID" στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνεται μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία του Τμήματός τους.

Ειδικότερα δε, η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής δύναται να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μετά την παρέλευση ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ από την οριστικοποίηση της εγγραφής από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσαν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ή στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα.

 

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ