Ηλεκτρονική Γραμματεία

Η Ηλεκτρονική Γραμματεία του Πανεπιστημίου Πατρών παρέχει στους φοιτητές και τους Καθηγητές μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την on-line επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματος από οποιοδήποτε υπολογιστή στον κόσμο μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα:

Στους φοιτητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Ανανέωση εγγραφής,
  • Δήλωση μαθημάτων και ειδικεύσεων
  • Υποβολή αίτησης για πιστοποιητικά,
  • Πρόσβαση στην προσωπική τους καρτέλα (προσωπικά στοιχεία και ακαδημαϊκό έργο),
  • Υποβολή αίτησης αποφοίτησης,
  • Πληροφόρηση για την ακαδημαϊκή δομή, τα μαθήματα, τους διδάσκοντες, κλπ.

Στους Καθηγητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Έκδοση λίστας με τους εγγεγραμμένους φοιτητές στα μαθήματα τους,
  • Καταχώρηση βαθμολογίας,
  • Πρόσβαση σε παλαιότερα βαθμολόγια,
  • Πληροφόρησης για την ακαδημαϊκή δομή,
  • Εκτέλεση λειτουργιών για τους φοιτητές έχουν οριστεί ως Σύμβουλος Καθηγητής:
    • Ακαδημαϊκό Έργο Φοιτητή
    • Έλεγχο Απόκτησης Τίτλου Σπουδών
    • Αποτελέσματα Ελέγχου

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Πανεπιστημίου.

Μετάβαση στην Ηλεκτρονική Γραμματεία